2013. november 26., kedd

Filmajánló #3

Sziasztok! Nos, először is hatalmas bocsánatkéréssel tartozom, mivel rengeteg időre eltűntem és semmit nem is írtam hozzátok. Az okokat most nem lapozgatnám fel feleslegesen, a lényeg az, hogy megpróbálom összeszedni magam és minél több alkalommal jelentkezni újdonságokkal hozzátok. Tényleg bocsánat!
Ezúttal egy filmajánlóval jelentkeztem, nem is írnék ide túl sok mindent, jó olvasást és ha kedvet kaptok hozzá, akkor nézzétek meg. A linket szokás szerint a bejegyzés alján találjátok.
Rengeteg puszi: Brooklyn xx

Kísértetjárás Connecticutban 2

Ami a fimajánlóban szerepel:
Andy Wyrick (Chad Michael Murray) feleségével, Lisával (Abigail Spencer) és kislányával, Heidivel egy több százéves georgiai házba költözik. Hamarosan rájönnek: nincsenek egyedül. Lisa nővére, Joyce (Katee Sackhoff) érkezése után a család szembekerül a rájuk leselkedő borzalmakkal. Egy olyan titok kerül felszínre, amely mindenkivel végez, aki csak érintetté válik benne.

Amit én gondolok:
Bitrosan emlékeztek, hogy nem régen azt mondtam – vagyis inkább írtam, - hogy nem szeretem a horrorfilmeket mert félek tőlük. Nos, egyik nap rászántam magam és barátnőmmel skypeon keresztül úgy döntöttünk, kiválasztunk egy ilyet és együtt megnézzük. Végül a döntés erre a darabra esett és miután ezt végigsikítoztuk – erre majd visszatérek a későbbiekben – mindennapos szokásunkká vált egy ilyen kört megtenni. Már vagy tíz horrorfilmet átrágtunk, de egyik sem volt olyan izgalmas, átérezhető, fantasztikus, mint ez. Ezért is gondoltam, ideje lenne ajánlóba adnom.
A film ötlete is magában zseniális de a kivitelezést nem sokan tudják felülmúlni. Rengeteg ilyesztő jelent van benne, de azok nem csak úgy pikk-pakk összecsapva dolgok, hanem ha nem lennék benne biztos, ez csak egy film azt hinném, igazából megtörténtek. A vicces pedig az, hogy hasonló igenis megtörtént, mivel igaz történetre alapozódik. Talán ezért is volt olyan félelmetes, mivel ha belegondolok, hogy a valós életben megtörtént akkor...hát kissé rám jön a frász.
Visszatérve, ritkán lehet hasonló jó minőségű darabot találni. Egyedül a megnézése nem ajánlatos – ha csak nem láttad már, vagy bírod a hasonló típusokat, - de barátokkal összeülve, néháy tál popcorn társaságában tökéletes szórakozást nyújt.
Nem árulnék el több mindent, hiszen az érdeklődés felkeltését rábíztam a 'hivatalos' ajánlóra én pedig inkább azt mondanám el, hogy milyennek láttam én. És hát, félelmetes, rémisztő, kicsit néha undorító, de tökéletes sztorinak láttam és még mindig így gondolom.

A film feliratos megtekintéséért KATT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése